Пошуковий запит: (<.>A=Тимофєєва І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тимофєєва І. С. Синтаксичні ознаки односкладових речень на прикладі української, англійської та німецької мов [Електронний ресурс] / І. С. Тимофєєва // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 29. - С. 203-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_29_67
|
2. |
Тимофєєва І. С. Предикати фізичного стану в організації семантичної структури висловлювання [Електронний ресурс] / І. С. Тимофєєва // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2009. - Вип. 11. - С. 384-390. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2009_11_67
|
3. |
Тимофєєва І. С. Семантична трансформація речень з предикатами стану [Електронний ресурс] / І. С. Тимофєєва // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 35. - С. 382-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_35_118
|
4. |
Штеплюк І. І. Рентгенодифракційні дослідження мікроструктури нелегованих та легованих кадмієм плівок оксиду цинку [Електронний ресурс] / І. І. Штеплюк, Г. В. Лашкарьов, В. Й. Лазоренко, І. І. Тимофєєва, В. В. Хомяк, В. А. Батурин, А. Ю. Карпенко // Фізика і хімія твердого тіла. - 2011. - Т. 12, № 3. - С. 623-628. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhKhTT_2011_12_3_15 Продемонстровано, що плівки, вирощені за допомогою методу пошарового осадження, є високотекстурованими, а наявність рефлексів другого порядку на дифракційних спектрах свідчить про їх високу кристалічну якість. Для апроксимації профілей експериментальних ліній використано функцію Фойгта, яка є згорткою, компонентами якої є функції Гауса та Коши. Використання даного наближення сумісно з методикою Вільямсона - Холла надало змогу визначити та розділити ступінь впливу можливих факторів на фізичне уширення дифракційних максимумів. Досліджено вплив кадмію на параметри мікроструктури оксиду цинку.
|
5. |
Тимофєєва І. Оцінні значення конструкцій із предикатами фізичного стану [Електронний ресурс] / І. Тимофєєва // Мовознавчий вісник. - 2010. - Вип. 10. - С. 244-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mv_2010_10_59
|
6. |
Тимофєєва І. Валентний потенціал предикатів стану [Електронний ресурс] / І. Тимофєєва // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія : Філологія (мовознавство). - 2012. - Вип. 16. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_filol_2012_16_26
|
7. |
Тимофєєва І. Б. Реалізація авторської методики формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ [Електронний ресурс] / І. Б. Тимофєєва // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2016. - Вип. 20(2). - С. 243-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2016_20(2)__24
|
8. |
Паустовський О. В. Електроіскрове легування сплаву ВТ22 електродними матеріалами з хромом і вольфрамом [Електронний ресурс] / О. В. Паустовський, В. І. Новікова, І. І. Тимофєєва, О. Г. Моляр, Ю. В. Губін, Н. М. Мордовець, Л. П. Ісаєва, А. Д. Костенко // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2011. - Т. 47, № 1. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2011_47_1_19
|
9. |
Козак А. О. Вплив потоку азоту на властивості тонких аморфних Si–C–N-плівок, отриманих магнетронним розпиленням [Електронний ресурс] / А. О. Козак, В. І. Іващенко, О. К. Порада, Л. А. Іващенко, О. К. Синельниченко, С. М. Дуб, О. С. Литвин, І. І. Тимофєєва, Г. М. Толмачева // Сверхтвердые материалы. - 2015. - № 5. - С. 12-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sm_2015_5_3 Тонкі плівки Si - C - N осаджено на кремнієві підкладки реактивним магнетронним розпиленням кремній-вуглецевої мішені на постійному струмі та за різних співвідношень потоків азоту FN2 і аргону FAr. Для дослідження структури, хімічних зв'язків, морфології поверхні та механічних властивостей одержаних Si - C - N-плівок використано рентгенівську дифракцію, інфрачервону спектроскопію, рентгенівську фотоелектронну спектроскопію, атомно-силову мікроскопію та наноіндентування. Встановлено, що всі одержані тонкі плівки Si - C - N є рентгеноаморфними. Шорсткість поверхні плівок слабо залежить від FN2 і складає 0,23 - 0,28 нм. Збільшення FN2 призводить до появи і посилення Si - N- і C - N-зв'язків та послаблення Si - C-зв'язків. Тонкі плівки містять невелику кількість кисню, який утворює зв'язки Si - O і С - O, причому останні послаблюються з ростом FN2. Нанотвердість аморфних тонких плівок SiC дорівнює 23 ГПа, пружний модуль - 207 ГПа. Нанотвердість і модуль пружності тонких плівок Si - CіN зменшуються зі збільшенням потоку азоту, що пов'язано з ослабленням Si - C-зв'язків.
|
10. |
Тимофєєва І. С. Функціонально-стилістична диференціація англійської вимови: дидактичний аспект [Електронний ресурс] / І. С. Тимофєєва // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 52. - С. 253-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_52_87
|
11. |
Тимофєєва І. Суб’єктна позиція в конструкціях з предикатом фізичного стану особи [Електронний ресурс] / І. Тимофєєва // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство і літературознавство). - 2012. - Вип. 4. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_8_2012_4_27
|
12. |
Шабельник Т. В. Аналіз інформаційно-технічного інструментарію виявлення академічного плагіату [Електронний ресурс] / Т. В. Шабельник, М. О. Горбашевська, М. М. Нетреба, І. Б. Тимофєєва // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 4. - С. 130-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_4_22 В затверджених стандартах підготовки здобувачів освіти наголошено на сукупності вимог до змісту та результатів освітньої діяльності закладів вищої освіти і наукових установ за кожним рівнем вищої освіти в межах кожної спеціальності. Однією з вимог до наявності системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти є забезпечення дотримання академічної доброчесності працівниками закладів вищої освіти та здобувачами вищої освіти, у тому числі створення і забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату. Мета статті - висвітлення проблеми запровадження академічної доброчесності та виявлення академічного плагіату за допомогою інформаційно-технічного інструментарію (на прикладі онлайн-сервісу Unicheck). Теоретичні та емпіричні методи: системний аналіз нормативно-правової бази дослідження, наукової, психолого-педагогічної, методичної літератури; розробка та апробація комплексу заходів запобігання академічного плагіату на базі Маріупольського державного університету. Анкетування щодо ставлення та виявлення академічного плагіату для здобувачів вищої освіти I - II курсів денної форми навчання проведено методом онлайн опитування з використанням платформи Googl Forms. Анкета містила 4 запитання закритої форми та відкрите запитання. Шляхи реалізації проблеми академічної доброчесності в дисертаційних роботах на здобуття наукового ступеню доктора філософії та доктора наук передбачають впровадження сучасних технологій та сервісу "Unicheck". Наведено теоретичне обгрунтування впровадження інформаційно-технічного інструментарію запобіганню та виявленню академічного плагіату, який засновується на онлайн-сервісу Unicheck. Визначено певні вимоги дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти в Україні, зокрема, у Маріупольському державному університеті, які реалізуються через закріплені норми, правила етичної поведінки, професійного спілкування між науковопедагогічними, педагогічними працівниками МДУ, здобувачами освіти. Висновки: розглянуто питання виявлення академічного плагіату інформаційно-технічним інструментарієм неможливо вирішити на рівні окремого закладу освіти чи навіть окремого міністерства (МОН України). Сьогодні в умовах цифротизації освіти ця проблема має бути предметом цілеспрямованої державної політики, об'єднувати зусилля учасників освітнього процесу, шляхом впровадження, розробки та вдосконалення новітніх технологій щодо запобігання та виявлення академічного плагіату. Визначено, що доцільно використовувати онлайн-сервіс Unicheck для виявлення академічного плагіату.
|
13. |
Коржик В. М. Особливості металургійної взаємодії при наплавленні сталевого дроту на титанову пластину з напиленим прошарком [Електронний ресурс] / В. М. Коржик, А. А. Гринюк, А. А. Чайка, Д. В. Строгонов, І. І. Тимофєєва, М. А. Васильківська // Сучасна електрометалургія. - 2020. - № 3. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sovele_2020_3_9 Розглянуто можливість отримання з'єднання сталь - титан, що утворюється при комплексному напиленні на титан шару оксиду алюмінію та шару залізного порошку ПЖ-1 і наступним наплавленням плавким електродом або плазмою шару сталі з використанням присадного дроту Св-08Г2С. Розроблено новий комбінований спосіб з'єднання сталь - титан із нанесенням на титан захисних шарів Al2O3 і залізного порошку ПЖ-1 із подальшим наплавленням плазмою шару присадного дроту Св-08Г2С.
|
14. |
Тимофєєва І. Контент-орієнтована інтеграція як ефективна форма навчання молодших школярів [Електронний ресурс] / І. Тимофєєва, А. Дядечко // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 6. - С. 79-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_6_19
|
15. |
Тимофєєва І. Б. Шляхи вдосконалення організації математичної освіти майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / І. Б. Тимофєєва // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2020. - № 61. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2020_61_30
|
16. |
Тимофєєва І. Б. Упровадження цифрових технологій у підготовку майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / І. Б. Тимофєєва, М. М. Нетреба // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 11(3). - С. 191-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_11(3)__44
|
17. |
Тимофєєва І. Б. Змішане навчання учнів початкових класів: від аналізу до побудови моделі освіти [Електронний ресурс] / І. Б. Тимофєєва, М. М. Нетреба, Є. О. Новицька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 74. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_74_35
|
18. |
Тимофєєва І. Б. Взаємодія діяльності відділу освіти з освітніми закладами для підвищення професійної компетентності педагогів [Електронний ресурс] / І. Б. Тимофєєва // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2020. - № 1. - С. 360-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2020_1_58
|
19. |
Тимофєєва І. Використання дослідів на уроках "Я досліджую світ" як активного методу викладання [Електронний ресурс] / І. Тимофєєва, В. Жижкіна // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 38(3). - С. 174-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_38(3)__32
|
20. |
Тимофєєва І. Інтегроване навчання на уроках математики та мистецтва у початковій школі [Електронний ресурс] / І. Тимофєєва, Р. Мойсеєнко, А. Дядечко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 43(3). - С. 219-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_43(3)__38
|
| |